4.10.2009

Salam Imtihan Salam Mujahadah

Assalamualaikum….alhamdulillah,musim peperiksaan kembali lagi , kali ini lain sedikit sebab saya ambil peperiksaan di Mesir dan inilah kali pertama saya akan menghadapi peperiksaan di bumi anbiya ini. Moga kejayaan mengiringi diriku dah sahabat-sahabiahku di Mesir dan di Jordan tidak lupa juga kepada sahabat – sahabiah di Malaysia yang akan menghadapi peperiksaan pada pertengahan April ini.



Imtihan Tahun 1 :
1) Syafawi Quran,Qiraat - 19-23/4/09
2) Tahriri Qiraat - 2/5/09
3) Rasm Quran - 5/5/09
4) Ulum Quran – 9/5/09
5) Al-Quran ( tahriri ) & Fawasil – 10/5/09

Buat sahabat- sahabat serumahku : Ustaz Bigbos,Ustaz Wekob,Ustaz MatJu,Ustaz Jamil,Ustaz Chepot dan saya ( Ustaz Ijul ) , sahabat seperjuangan tahun 1,2 dan 3 serta semua warga Shoubra …

Selamat menempuh peperiksaan…semoga kejayaan milik kita bersama…Amiin.


" Ya Allah, kuatkanlah semangatku dalam menempuh hari-hari mendatang, Berkatikanlah segala amal perbuatanku hanyalah semata-mata keranaMu Ya Allah.., Kau curahkanlah rahmat dan kasih sayangMU kepada hambaMu yang lemah lagi hina ini.., Janganlah kau campakkan rasa kecewa dan tidak bersyukur terhadap segala macam nikmat yang telah Engkau taburkan meluas di atas muka bumi ini.., Jadikanlah aku hamba yang bersyukur.., Ya Allah Kau berikanlah kejayaan yang sempurna kepadaku serta sahabat-sahabatku sekalian.. Amin Ya Robbal A'lamin..."

No comments: