1.12.2011

Selamat Pengantin Baru Buat Abang Firdaus dan Kak Hanisah





Rasanya masih tidak terlambat lagi untuk mengucapkan Selamat Pengantin Baru  buat pasangan yang cukup secocok lagi sepadan tidak lain tidak bukan abang saya MOHD FIRDAUS dan KAK HANISAH … 

Tanggal 4 Disember 2010 telah menjadi hari bersejarah buat kedua mempelai ini apabila telah selamat diijabkabulkan oleh adik pengantin perempuan sendiri iaitu saudara Muin di Masjid Universiti Putra Malaysia, Serdang pada jam 9.45 pagi. Alhamdulillah pengantin dengan sekali lafaz AKU TERIMA NIKAHNYA… Hanisah Abdul Rahman Telah sah menjadi isteri kepada Mohd Firdaus Bin Azman. 



Pada 12 Disember 2010 , majlis menyambut menantu telah pun berlangsung di Kampung Batu Laut, Kuala Langat, Banting. Alhamdulillah, kehadiran yang cukup ramai dan Alhamdulillah, makanan untuk tetamu pun cukup. Terima Kasih kepada semua yang hadir memeriahkan majlis perkahwinan anak sulung EN AZMAN dan PUAN ROSSYTA.


                                            Cantik tak kek tu ??? hehehe...


Tahniah buat Abang Firdaus dan Kak Hanisah…Welcome to my Big Famili n Jawa Famili…hihi, Barakallahulakuma buat abang dan akak…semoga berkekalan hingga ke syurga, membina keluarga yang menjadi impian setiap pasangan iaitu keluarga mawaddah warahmah, dikurniakan anak yang soleh dan solehah penyeri rumah tangga abang dan akak.

                                           Abah, tahun ni boleh tak ??? hehehe





No comments: