4.18.2010

::: Selamat Hari Lahir Mak Ngah :::

Assalamualaikum semua…
Alhamdulillah…itulah ucapan yang paling layak diungkapkan setelah selesai menjawab soalan peperiksaan SYAFAWI QURAN, MUTUN dan QIRAAT, moga Allah memberikan kejayaan kepada diri ini dan semua sahabat-sahabat yang menduduki peperiksaan semalam.

Hari ini, 19 April 2010 adalah hari yang bersejarah bilamana hari ini adalah
Hari Lahir MAK NGAH aku,
Cik Masmerah Bte Abu Yamin… Selamat Hari Lahir Buat Mak Ngahku Sayang, semoga dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki serta di permudahkan segala urusan Mak Ngah di dunia dan akhirat, Ameen Ya Rabb.

Bercerita tentang Mak Ngah, aku boleh mengatakan Mak Ngah adalah Mak aku yang kedua selepas MAMA, MAMA tetap yang pertama di dunia dan akhirat… Mak Ngah aku adalah kakak kepada abah aku , beliau banyak sangat berkorban untuk diri aku ini, pengajian aku disini ( MESIR ) juga adalah daripada sumbangan beliau. Masih ingat lagi ketika aku mula-mula belajar di KUIS, Mak Ngah sanggup keluarkan wang dan menyuruh aku mencari kereta untuk kemudahan aku berulang –alik ke kuliah dan dalam masa yang sama aku adalah driver tetap Mak Ngah dan Atuk untuk balik ke kampung dan pergi ke mana-mana sahaja destinasi yang hendak dituju ,hehe…

Banyak lagi cerita sebenarnye, tapi cukuplah setakat ini sahaja yang boleh di sampaikan, nak cerita lebih-lebih bahaya,hehehe, ape-ape pun Ijul sayang Mak Ngah , Acik Ali, Acik Ain, Acik Nong, Acik Zura, dan semua ahli keluarga Haji Abu Yamin… Terima kasih banyak-banyak kerana telah banyak membantu dan memberikan saport, semangat kepada diri ini, semoga Allah sahaja yang akan balas jasa kalian semua..
( Mak Ngah yang bertudung ungu )

Doa Semperna Hari Lahir Mak Ngah…
Ya Allah, Sempena Hari Lahir Mak Ngah hari ini, Kau ampuni segala dosanya, Kau panjangkan umurnya, Kau sihatkan dirinya dari sebarang penyakit, Kau permudahkan segala urusannya di dunia dan akhirat.. Ameen Ya Rabbal ‘alamin…

P/S :Mak Ngah >>>Tahun ni Ijul nak bertunang boleh tak ???? calon tu kita cari bulan 10 ni ??? hehehe

Dari Anak Sedaramu Yang Nakal
Mohd Hafizzul Azri Bin Azman 
( Ijul )

No comments: